יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

קידום אתרים – בדיקת המתחרים


קידום אתרים – בדיקת המתחריםתחום קידום אתרים הוא תחום מאוד תחרותי אשר בעצם קובע את הדירוג של כל אתר באינטרנט מול אתרים אחרים המתחרים בו. חשוב לדעת כי כאשר אנו עושים קידום אתר אין אנו מנסים להשיג "ציון גבוה" אלא אנו שואפים להביא את האתר אותו אנו מנסים לקדם לדירוג הגבוה ביותר מבין כל שאר האתרים המתחרים. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום קידום עסקים עלינו לבדוק את המתחרים על מנת לדעת כיצד לשים עצמינו במקום גבוה יותר בדירוג.
כיצד מתחילים?
לאלה מאתנו אשר עוסקים בתחום קידום אתרים יצא לא מעט להיתקל במצבים בהם על אף המאמצים הרבים שאנו השקענו בתהליך קידום אתר כזה או אחר, אנו פשוט לא מצליחים להביא את האתר לדירוג גבוה. כאשר אנו נתקלים בסיטואציה מתסכלת זאת, עלינו לפנות ולבחון את האתרים המתחרים – פעולה מוד פשוטה. כל שעלינו לעשות הוא לגשת אל האתרים המתחרים ולבצע ניתוח פשוט שלו.
קידום אתרים – כיצד מנתחים אתר מתחרה?
כאשר אנו ניגשים לנתח קידום אתר של אתר מתחרה ישנם מספר פרמטרים אותם עלינו לבדוק.
ראשית עלינו לשים לב לקישורים החיצוניים אליו מפנה האתר המתחרה. עלינו לבצע בדיקה של האתרים החיצוניים ומידת איכותם. במידה ואכן נמצא כי הקישורים החיצוניים הם איכותיים וברמה גבוהה, ניתן לפנות אל האתרים הללו ולפנות בבקשה לפרסום אותם אתרים בקישורים חיצוניים באתר שלכם.
חשוב מאוד לשים לב למילות המפתח בהן האתר המתחרה עושה שימוש. בדקו מה הן מילות המפתח שהאתר המתחרה עושה בהן שימוש. קיימת האפשרות שבחירת מילות המפתח של האתר אותו אתם מנסים לקדם לא הייתה מדויקת. כך תוכלו לבצע קידום אתרים ביתר יעילות.
בדקו את הדפים של תוצאות החיפוש הנמצאים בדירוגים הגבוהים יותר. רבים מכם יצליחו להבחין במכנה משותף בין כל הדפים הללו ועל ידי כך לשפר את מיקום הדירוג שלכם.
נתחו את האופטימיזציה של האתר המתחרה. שימו לב כיצד האתר בנוי מבחינת המבנה שלו, העיצוב, היררכית האתר ופרטים נוספים. כך תוכלו  לשפר ולהתאים את מראה האתר שלכם שיופיע בדירוג גבוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.