יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

קידום אתרים בגוגל

מה יביא את האתר שלכם לראש תוצאות אמיתיות?
קידום אורגני נועד להביא את  האתר שלכם לראש התוצאות האמיתיות כלומר, תוצאות שאינן מוצגות בגלל קידום ממומן.המטרה בקידום מסוג זה היא לסייע למנועי החיפוש להבין עד כמה האתר שלכם מתאים לרשימת מילות המפתח.

 סדר סדר ו..סדר
אם כבר סגרתם את מילות המפתח, השלב הבא הוא אופטימיזציה. משמעות התהליך הוא ארגון של האתר בצורה המתאימה ביותר למילות המפתח.לפני שאתם מתפנים לכתיבת תגובות בפורומים שונים או החלפת קישורים, אתם צריכים לארגן את האתר שלכם בצורה הנכונה ביותר.

 מהם הלחם והחמאה של קידום אורגני 
בכל דף באתר חשוב מאד להגדיר כותרות ותיאורים. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר אשר באמצעותם ניתן להסביר למנועי החיפוש מה תחום העיסוק של האתר שלכם(איזה מושגים הוא כולל). לכל דבר בכותרת יש משמעות כלומר, כותרת קצרה או ארוכה יכולה להשפיע על הקידום.כמו כן, מילת המפתח צריכה להופיע בכותרת,וכן מילת המפתח צריכה לחזור מספר פעמים בטקסט. כל אחד מהפרמטרים הללו נחשב ללחם והחמאה של הקידום האורגני כלומר, ללא הפרמטרים הללו קשה מאד להתחיל בקידום אורגני.

כיצד אפשר למשוך את העין של הגולש?
עדכון גוגל האחרון קבע חד משמעית כי התוכן הוא המלך.   משמעות הדבר היא שאתרים רבים זוכים לחשיפה כתוצאה מתוכן איכותי הכתוב בצורה מקצועית. אם בעבר היה נהוג לשתול את מילות המפתח בתדירות גבוהה ללא קשר לתוכן, הרי כיום יש צורך לשנות את צורת העבודה ולהשקיע בכתיבת תוכן. אחת הדרכים למשוך את העין של הגולש היא באמצעות כתיבה שיווקית מתאימה למנועי חיפוש. כתיבה שיווקית נכונה יכולה להשאיר את הגולשים באתר שלכם במשך זמן רב ולא לגרום להם לברוח אחרי מספר דקות. ככל שהכתיבה תהיה מסודרת, נעימה לעין ונכונה, כך הגולשים לא יברחו מהאתר שלכם אלא יבחרו להישאר בו למשך זמן מה. כיום כאשר התחרות בין בעלי העסקים גדולה, הם מבינים כי עליהם להשקיע משאבים רבים בדרכים שישאירו את הגולשים באתר שלהם.

לסיכום, המטרה המרכזית של קידום אתרים אורגני היא להשאיר את הלקוחות זמן רב באתר. לפיכך, כדאי להשקיע בכתיבת תוכן,אך גם לשים תמונות וסרטוני וידיאו שימשכו את הגולשים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.