יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

פרסום בגוגל – מדוע פרסום בגוגל אפקטיבי יותר מאפיקי פרסום אחרים?

פרסום בגוגל – מדוע פרסום בגוגל אפקטיבי יותר מאפיקי פרסום אחרים?
בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה יוצאת דופן ומעניינת מאוד בעולם המסחר השיווק והמכירה והשירות. יותר ויותר אנשים מסתמכים על האינטרנט בחיפושיהם אחר בעלי מקצוע, חברות, מוצרים ושירותים ופחות על מודעות, ספרי טלפון, פרסומות וכדומה. האינטרנט זמין וקל לשימוש ומנועי החיפוש הפכו אותו לקל אפילו יותר. כיום, דרך האינטרנט ניתן להזמין כמעט כל מוצר או שירות בקלות, ביעילות ומבלי לצאת מהבית. אין זה פלא שפרסום גם הוא יעבור לאינטרנט במטרה למשוך את הלקוח לאתר החברה ולעודד אותו לבצע רכישה. ישנם אפיקי שיווק ופרסום רבים ברשת אחד מהם הוא פרסום בגוגל. 



גוגל כמנוע חיפוש מוביל ואמין
רוב הגולשים בעולם כיום מעדיפים להשתמש במנוע החיפוש של גוגל על פני מנועי חיפוש אחרים. למעשה מעל 90% מן הגולשים ברשת מתחילים את הגלישה בגוגל. גוגל נתפש כמנוע חיפוש ממוקד, אמין ורלוונטי יותר מאחרים. כיודע, פרסום באפיק הנחשב אמין בפני לקוחות פוטנציאלים יספק תוצאות גבוהות יותר. בעולם בו הצרכנים הופכים לחשדנים לפרסומות טלוויזיה רדיו ועיתונות הרי פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת להגיע לצרכן מיתוך מקום הנחשב אמין. פרסום בגוגל בין אם דרך מודעות Adwords או דרך תוצאות חיפוש ממומנות מעניק לאתר מסוים חשיפה גבוהה במיקום הנתפש כאמין על ידי לקוחותיו הפוטנציאלים.

פרסום בגוגל – האם אפשר בכוחות עצמנו?

בעלי עסקים רבים המבקשים לעשות פרסום אתרים בגוגל דרך תוצאות חיפוש ממומנות או מודעות Adwords עושים את התהליך בכוחות עצמם. ישנם מדריכים רבים באתרים שונים אשר מסבירים כיצד לעשות את התהליך וגוגל עצמה מחזיקה במדריך מפורט בתחום. כמו כן, ישנם כלים שונים שגוגל מעמידה בפני לקוחותיה אשר עוזרים לבדוק את ההצלחה של המודעה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי שיווק באינטרנט אינו פשוט כפי שנראה ולוקח זמן ללמוד להשתמש בכלים שגוגל מעמידה לרשות לקוחותיה. חברות שיווק וקידום העוסקות בתחום של פרסום בגוגל יוכלו למקד את המודעה בצורה אפקטיבית, לנסח אותה כראוי ולעקוב עבורנו על ההתקדמות של המודעה. באופן זה, אנו הלקוחות, חוסכים זמן יקר ומקבלים פרסום בגוגל בעל אפקטיביות גבוהה מן ההתחלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.